Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
0 comments

Hello. On 11/1/2017 I ordered a $39.00 Cowl Neck Dress from Rosewe.

I gave all my pertinent information that was REQUIRED for shipment, as well as my credit card information. According to Rosewe, it would take up 6-10 days for my items to arrive. Around the 20th day I began to get concerned because my items had yet to be received. Therefore, I contacted the company and they had me follow the tracking information, which had the approximate date of the arrival to my house, which was 11/30.

I stayed home that entire day waiting for my shipment that never came. I contacted the company again, and they responded that they item was undeliverable and that my address was invalid. I explained to them, when I last tracked my item, my address was correct. When I looked again my address was completely missing.

So, Rosewe offered a full refund which could take up to 10-20 days because they have to go through their bank. On the 22nd day, I contacted the company stating that I have not received my refund! They stated that it’s coming. It is now 1/8/2018 and I still have yet to receive my refund.

I want my money back and I want this fraudulent company shut down! And I am contacting my lawyer about this.

It’s not even about the money at this point. Thank you

Review about: Rosewe Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
You May Also Like