Product: Rosewe Website Clear all filters (36 of 36 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
is this a pfishing site?(the ones that try to get personal info) When I signed up to receive e-mails from them, it assigned a temp log-in number, then I went to the site and gave it a number I could remember. I noticed that at the password change screen the site had...
Read more
Product
Rosewe Website
#1031942
Reply to reviews
But you’re unlikely to end up with anything close to what the pictures promise, or get a refund, exchange or even a call back They’re merely an entry point for thousands of women who have lost money to an opaque group of Chinese clothing companies in recent years,...
Read more
Anonymous
Anonymous

Should have read this before ordering! You are entirely correct!Wont fall for this again!

Anonymous
Anonymous

All I know is that I placed an order...the money was taken out of my account..Its been 2 weeks ...no email info, no phone number to call...nothing..so we shall see.

Product
Rosewe Website
#954482
Reply to reviews
There are no restrictions on my card but a different shipping address and your site will not allow me to purchase the items in my cart.....why??
Read more
Anonymous
Just me

Be thankful because you won't get anything anyway, and if you do you're still screwed. They send junk and should not be allowed to sale anything so yourself saved by default. ...

Product
Rosewe Website
#949202
Reply to reviews

Rosewe Website Review

#1023648
I placed an order for 2 swimsuits. My payment has gone through but when i go to check status, its nothing there. Its like i never ordered it. What can i do?
Comment
Show

Rosewe Website Review

#834074
This is the most worse website I have ever been on.The worst communication, just don't order anything, you will never receive it
Comment
Show

Rosewe Website Review

#815601
1.0
Details
Ordered 2 items never got them. My order was delivered somewhere in New York March 21,2016 and they have stopped respondong. I have put in several complaints and want this website shut down and my money back!!! HEATED CUSTOMER!!!!!!!
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Staff
Website

Rosewe Website Review

#802851
5.0
Details
Its been almost three weeks and i still haven't received my order. I bought three items i have a tracking number but the link of the tracking website doesn't exist. I've tried to call but the phone number was not responding. I will never purchase anything from rosewe.com
Comment
Show
Discounts and Special Offers
Well first off it has been almost 8 weeks and still have not received my items i ordered, they dont have a reliable email, phone number or website to get contact with them. When i go to track the package it gives me some shady location that it has been for 3 weeks. Now...
Read more
Rosewe
Rosewe

Thank you for your valuable feedback.I wish to start off by telling you that we are extremely sorry about the situation.I have followed up your case and our team will solve it...

5.0
Product
Rosewe Website
#821376
Reply to reviews

I still have yet to receive a refund nor have I even got a email back about my request for a refund... DO NOT order from this site... $100 waisted and they acting as if they aren't getting my complaints. I should have read the reviews on this website before ordering...
Read more
2.4
Product
Rosewe Website
I didn't like
  • Misleading
  • Processing time
  • No delivery
#816186
Reply to reviews
I recently just ordered a few items from rosewe but they still have not sent out my order, *** I'm starting to feel like l might not get it and they just scam me for my money. The last thing l order came before anything else l order, smh and I'm not pleased with my...
Read more
1.7
Product
Rosewe Website
#814096
Reply to reviews
I purchased two order's from this company one in January and the other in February.  I received the order from February and not the order from January. Once receiving and trying on the clothes, they were so small. I ordered a X-Large which is my size and...
Read more
1.0
Product
Rosewe Website
I liked
  • Very disatisfied
I didn't like
  • Poor customer service
  • Poor quality
#810948
Reply to reviews

I placed a order in February and never received the merchandise. I sent several emails just to be told to be patient and my order was on the way. I went to my bank institution today and disputed the charges. I informed my bank that I never received the merchandise. It...
Read more
Product
Rosewe Website
#809770
Reply to reviews
Rosewe - Website Review from Philadelphia, Pennsylvania
I ordered this outfit in Feb.2016 from this company ROSEWE that post outfits everyday on social media and ive never received my outfit. PayPal took the money out my acct,but ive still never received my product. Then when i get on the ROSEWE webdite to get wuestions on...
Read more
1.0
Product
Rosewe Website
#809494
Reply to reviews
I ordered two orders through PayPal(thank goodness)and it said shipping within 24hrs. well that was 2/16/16 and 2/26/16 and I haven't received anything as of today 3/13/16. I asked about the order first I was told it was New Years so that's why it didn't ship as...
Read more
reginaharvey106
reginaharvey106

I placed two orders of the same.thing and I need to cancel one of the orders. Thank you!!

Anonymous
Anonymous

I ordered on 2/ 21/16. RECEIVED NOTHING AS OF TODAY. I WOULD LIKE MY MONEY BACK.

Product
Rosewe Website
#808664
Reply to reviews