Product: Rosewe Dress Clear all filters (247 of 247 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:

Rosewe - Dress Review from Morgantown, West Virginia

Ordered a dress last month. For Valentine's Day. Its feb 12. Still no dress and no way to contact this company. .
View full review
2 comments
Review
#593999 Review #593999 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Reason of review
Problem with delivery

Rosewe - Never get what you paid for

paid for my two dressed over a week ago, never got my order number, shipment advise etc Nothing. no one contacted me for days, until i started sending them emails about my purchase and when i am going to get it. Someone replies me back Please understanding, nearly Chinese holidays, i will urge them to ship soon. Well, that was last week, and this week. I started threatening them to take complaints further, all they keep saying, Please understanding, we will ship soon, some staff on holidays, some work hard. As a comparison, another Chinese distributor i bought clothes online from recently, they sent me official confirmation of purchase, order requisites, shipment details, tracking number, and in two weeks i got my parcels. I will send complain emails officially to the trading and taxation departments in both Australia and China to investigate this dodgy business. I asked for my money back now.
View full review
1 comment
Review
#593931 Review #593931 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Reason of review
Order processing issue
Loss
$45
Preferred solution
Full refund
Featured
Rosewe - Dress Review from Singapore, Singapore
Rosewe - Dress Review from Singapore, Singapore
I paid about USD$37 for a dress from Rosewe(on the left), and what i received was such a drastic difference in term of fabric quality, lace design, with inner lining that is way too short, and the sz M is much bigger as per their measurement on the website... Just want...
View full review
2 comments
Anonymous
#968161

Had the same issue....pictures of clothes on the website are great,- what you get- piece of S***t....will never shop there again. Cheap Chinese ***, worth a couple of $..

Review
#593028 Review #593028 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Reason of review
Not as described/ advertised
1.0
Details
Yeah this company freaking SUCKS! I dont have a problem waiting to get my items however I do have a problem receiving an item that is nowhere close to what I ordered...I ordered a gorgeous try colored dressed that wouldve been perfect for work, but what I received was...
View full review
2 comments
Rosewe
#939698

Dear customer,I am customer service representative from rosewe.com,may i ask what's your order number?Please note that due to limitations in photography and the inevitable dif...

Review
#587817 Review #587817 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Cons
  • Poor quality
Reason of review
Bad quality
Loss
$30
Preferred solution
Full refund

Rosewe - Dress Review from Harleysville, Pennsylvania

1.0
Details
I am extremely angry. I ordered a "dress" from this website on the 28th of December hoping that it would arrive with my dailylook order just in time for new years! My dailylook order arrived on New Years Eve and here I am sitting here on January 5th, and still no sign of my "dress." Also I recieved an email from Rosewe.com that was happy holidays card and the card was a team of dental care workers and a list of their different oral surgeries. I am fuming and everytime I try to log in to my account, it says my account does not exist. I have tried the only email and 3 passwords that I use. None of which work... I tried making a new account and it says my email was already being used. I tried to email myself a forgot password and it says then that my email does not exist in their system? HOW does that make sense?! Sincerely, A VERY pissed consumer.
View full review
2 comments
Review
#578489 Review #578489 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Reason of review
Problem with delivery

Rosewe - Dress Review from Laguna Beach, California

Their stuff is ***. I bought a dress that looks nothing like it did online and the coat I bought is so poorly made, I wouldn't give it to a homeless person.
View full review
2 comments
Review
#574856 Review #574856 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Reason of review
Bad quality
1.0
Details
I Ordered 2 items and requested 5 day shipping $4.99 to get in time for an event. I did not receive the clothing until 2 weeks later so not in time for event. Once I did get I found poorly made clothing that was not as pictured. The jacket had no buttons or way to...
View full review
Review
#560489 Review #560489 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Dress
Cons
  • Any part of it
Reason of review
poor service, delivery, received late, defective, not as described
Loss
$66
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Rosewe Scam