Product: Rosewe Clothing Rating: 2 Stars Clear all filters (18 of 153 reviews match)
Filter by rating
filters
Product:
Rating:
1.9
Details
It took forever to arrive and when i did get my order it was the worse!Noting looked or fit the way they looked on their site. The quality of the items are sooooo poor, I received sets and either the top fit and the bottom didn't. I though I was getting cotton,...
View full review
1 comment
Anonymous
#1317063

I had the exact same experience. This company is run from China.

*** quality, ridiculously small and short sizes.

The positive ratings are clearly scams. (Probably indigent Chinese people forced to write fake reviews)

Review
#1035282 Review #1035282 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$59

Rosewe Clothing Review

2.1
Details
I ordered and payed for specific size clothing. Unfortunately some of the items were smaller than what I ordered and payed for.
View full review
Review
#962186 Review #962186 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised
1.7
Details
I bought some work clothes online from ROSEWE and bought them one size up. When I got the clothes they were so horrible I returned everything- at my cost. It's been nearly 2 weeks since I returned the clothes to them and still no refund to my Paypal account. I tried...
View full review
Review
#862566 Review #862566 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Pros
  • Severely flawed clothes
  • Very disatisfied
Cons
  • Problem with refund
  • False advertisement
  • Very poor service
Reason of review
Bad quality
Loss
$192
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Rosewe Complaints
  • Cheap Material
  • Rosewe Bad Customer Service

Rosewe Clothing Review

1.7
Details
Can't seem to reach anyone about my order. The sent the wrong sizes and one garnet is damaged. Never will order from here again
View full review
Review
#859219 Review #859219 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Damaged or defective
1.6
Details
I purchased several items and contacted them to let them know what they sent me was cheaply made and that it was a lot smaller than what their measurements showed.It took days for them to respond and even when they did they refused to help me return the item for a...
View full review
2 comments
Anonymous
#1255476

How did you find address there's nothing online

View more comments
Review
#846785 Review #846785 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Cons
  • Poor shipping
  • Poor customer service
  • It did not look look like the picture and poor quality
Reason of review
Poor customer service
Loss
$35
Preferred solution
Full refund
1.5
Details
The pictures you see on line of Roswecthe clothes look very nice and what you get is the dollar store version of it.I could not believe it when I got the items!! But lesson to be learned don't buy this cheap stuff and people read your reviews they tell the truth. I am...
View full review
1 comment
Rosewe
#1161378

Thanks for your feedback.

We have been devoting to offer good products with low price, but it maybe up to your expectation.

So you could return anything you want, under the condition it's in original condition. Postal service is a good way to return, and I suppose it’s not much expensive.

After we get the return package, 100% refund will be issued.

Our customer service will send the return address to you, please submit a ticket ASAP and we are expecting for an earlier reply. Please mention that you are from pissedconsumer.

Best Regards,

Review
#841721 Review #841721 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe Clothing Review

1.9
Details
Nothing fits the size chart is a joke!!!!! Do not order anything unless u are a size 0-4 all sizes are for Asian people not American women!!!!
View full review
Review
#837507 Review #837507 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe in Hampton, Georgia - TOO GOOD TO BE TRUE

2.1
Details
DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE IT IS A SCAM! I PURCHASED 128.00 WORTH OF CLOTHING AND NOTHING LOOKED LIKE IT DID ON SITE, IT WAS ILL-FITTING, POOR MATERIALS, AND POORLY MADE. AFTER TWO WEEKS OF GOING BACK AND FORTH IN EMAILS I STILL HAVE NOT RECVD INFO ON HOW TO RETURN TO OBTAIN REFUND. THIS IS THE LAST EMAIL I RECVD FROMTHE COMPANY: Adminstrator At :04/16/2016 11:57:51 AM we are sorry for that and you can return it back. Have you review our return policy? But it is not worthwhile for you to return according our return policy, you should bear the shipping fee back, it is so expensive and you should wait a long time and we just refund you not include the shipping fee when we send the order for u.. As for the one you received, if you really cannot wear them, I suggest giving others as a gift or selling them on line. you will sell them at good price. How about we send you some compensationto your card, you can use it next time. pls advise
View full review
2 comments
Rosewe
#1161284

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

Anonymous
#1147948

They must have their replies prepared and saved as I had exactly the same response word for word.

I've currently got a claim raised with PayPal.

View more comments (1)
Review
#832704 Review #832704 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Poor customer service
Loss
$128
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Rosewe Rip Off

Rosewe in Louisville, Kentucky - Horrible do not and I mean do not order unless you are very small and are sure you will keep it

1.7
Details
The sizes are not for bigger women they are for Asian women, learned the hard way and waited a month after ordering to get my items. They would not accept my return, rejected my reviews offered me like $8.00 for my $75.00 for my return. Again they are not helpful so be sure you are very tiny and will keep your items. The customer service is not helpful at all and their return policy they do not adhere to. I am glad I paid through paypal because I escalated it through paypal to get my money back. That is the only thing that saved for getting my money.
View full review
1 comment
Rosewe
#1161271

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

Review
#828936 Review #828936 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Sizing not as described for US
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

Contact Rosewe Customer Service

Mailing Address:
Rosewe
Room2028, #15-3 Building, 999 Ningqiao Road
Pudong, Shanghai 201206
China
All Rosewe Contacts
1.6
Details
It took a month for 3 items to arrive.One out of the 3 items is "okay." The other 2 items are ***. It looks like Halloween costume material, literally! The exact same quality. The stitching is horrible and the material is thin and see-thru. The pictures shown on their...
View full review
1 comment
Rosewe
#1161265

Thanks for your feedback.

We have been devoting to offer good products with low price, but it maybe up to your expectation.

So you could return anything you want, under the condition it's in original condition. Postal service is a good way to return, and I suppose it’s not much expensive.

After we get the return package, 100% refund will be issued.

Our customer service will send the return address to you, please submit a ticket ASAP and we are expecting for an earlier reply. Please mention that you are from pissedconsumer.

Best Regards,

Review
#827224 Review #827224 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Cons
  • Quality of items
Reason of review
Bad quality
Tags
  • Rosewe Bad Customer Service
  • Facebook Roswe