Rosewe Clothing Review

1.2
Details
Rosewe - Simple Review #1462459564
Clothes are not as described. Are cut funny.. I would never order from here again
View full review
ID
#841976 Review #841976 is a subjective opinion of poster.
Location
Halethorpe, Maryland
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised
1.5
Details
The pictures you see on line of Roswecthe clothes look very nice and what you get is the dollar store version of it.I could not believe it when I got the items!! But lesson to be learned don't buy this cheap stuff and people read your reviews they tell the truth. I am...
View full review
1 comment
Canton
#1161378

Thanks for your feedback.

We have been devoting to offer good products with low price, but it maybe up to your expectation.

So you could return anything you want, under the condition it's in original condition. Postal service is a good way to return, and I suppose it’s not much expensive.

After we get the return package, 100% refund will be issued.

Our customer service will send the return address to you, please submit a ticket ASAP and we are expecting for an earlier reply. Please mention that you are from pissedconsumer.

Best Regards,

ID
#841721 Review #841721 is a subjective opinion of poster.
Location
Saint Paul, Minnesota
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe Clothing Review

1.3
Details
The sizing is terrible!!!! I ordered up a couple of sizes and the clothes were still way 2 small!!!. Clothes also look cheap in quality!!! I WILL NEVER ORDER FROM ROSEWE AGAIN!!!!
View full review
ID
#840538 Review #840538 is a subjective opinion of poster.
Location
Inkster, Michigan
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
JUNK!!!!! All their stuff from China Good luck getting any assistance or refund NEVER ORDER AGAIN
View full review
ID
#840434 Review #840434 is a subjective opinion of poster.
Location
Stuart, Florida
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe - Poor Quality and no refund possible

1.4
Details
Poor clothes quality and no refund possible. It costs more to ship the clothes back to China than the items are likely worth. I did not know I was ordering items from CHINA until they arrived. If I knew this, I would never have ordered them. I am truly disappointed that the US government would allow such business to take place. Is it possible to file a class action lawsuit. I am sure I am not the only person that felt taken advantage of.
View full review
5 comments
Anonymous
#1181357

I have order several dress from Rose we, I knew the items were coming out of China, and that I had to order my dress 2 sizes up from my actually size. I had 1 incident with a bad quality item which was a sweater.

I got my refund back without hesitation. I took a picture if the item I received, sent it with my refund request. I received my refund in a matter if days. With the items that I did order, I'm very please with the 3 dresses that I order.

Thank yo . Victoria A.

Canton
#1161393

Thanks for your feedback.

We have been devoting to offer good products with low price, but it maybe up to your expectation.

So you could return anything you want, under the condition it's in original condition. Postal service is a good way to return, and I suppose it’s not much expensive.

After we get the return package, 100% refund will be issued.

Our customer service will send the return address to you, please submit a ticket ASAP and we are expecting for an earlier reply. Please mention that you are from pissedconsumer.

Best Regards,

Anonymous
#1154860

EXACTLY the same complaint here, took nearly two months to arrive, nor did I know it was coming from CHINA!

Did not resemble the beautiful photos, and after repeated attempts to get a return authorization, was told that it would cost me more to return than the item is worth, and to either keep it, donate it, or try to sell it on ebay!

WORST COMPANY EVER

Anonymous
#1153251

I am feel mthe exact same way and am having the same experience!! GRRRRRR >_

Anonymous
#1158461
@PissedConsumer1153251

The worst products I have ever seen. Cheap!!!!! Can tell it was made in a swap shop.

View more comments (4)
ID
#839751 Review #839751 is a subjective opinion of poster.
Location
Miami, Florida
Product
Rosewe Clothing
Cons
  • Rosewe and i will not be shopping there again
  • Quality of item
  • Ability to contact company
Reason of review
Bad quality
Loss
$130
Preferred solution
Full refund

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
Poor quality clothes and the clothes run xtra small i wear a 12 regular and order a 2x and i still can't fit it and the don't give no money back
View full review
ID
#838363 Review #838363 is a subjective opinion of poster.
Location
Mountain View, California
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe Clothing Review

1.3
Details
My first things ordered were okay...it fit semi looked like the photos. The next 5 were see through...made cheaply. Had snags and just wow. Didnt fit properly. Im just so mad maybe 100$ spent and taken could be using for college. Cant refund
View full review
ID
#837666 Review #837666 is a subjective opinion of poster.
Location
Rocklin, California
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe Clothing Review

Horrible!!! Do not order from this place. Clothing is junk!!! A 2 year old sewed the clothes. Holes in the clothes! Terrible! Unable to wear! You have been warned!!!
View full review
ID
#837521 Review #837521 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe Clothing Review

2.0
Details
Nothing fits the size chart is a joke!!!!! Do not order anything unless u are a size 0-4 all sizes are for Asian people not American women!!!!
View full review
ID
#837507 Review #837507 is a subjective opinion of poster.
Location
Lincolnton, North Carolina
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe Clothing Review

1.2
Details
There clothes are ***....good luck getting your money back....im working with PP to get my money back. Fingers crossed.
View full review
ID
#833026 Review #833026 is a subjective opinion of poster.
Location
Sioux Falls, South Dakota
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe - TOO GOOD TO BE TRUE

2.2
Details
DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE IT IS A SCAM! I PURCHASED 128.00 WORTH OF CLOTHING AND NOTHING LOOKED LIKE IT DID ON SITE, IT WAS ILL-FITTING, POOR MATERIALS, AND POORLY MADE. AFTER TWO WEEKS OF GOING BACK AND FORTH IN EMAILS I STILL HAVE NOT RECVD INFO ON HOW TO RETURN TO OBTAIN REFUND. THIS IS THE LAST EMAIL I RECVD FROMTHE COMPANY: Adminstrator At :04/16/2016 11:57:51 AM we are sorry for that and you can return it back. Have you review our return policy? But it is not worthwhile for you to return according our return policy, you should bear the shipping fee back, it is so expensive and you should wait a long time and we just refund you not include the shipping fee when we send the order for u.. As for the one you received, if you really cannot wear them, I suggest giving others as a gift or selling them on line. you will sell them at good price. How about we send you some compensationto your card, you can use it next time. pls advise
View full review
2 comments
Canton
#1161284

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

Anonymous
#1147948

They must have their replies prepared and saved as I had exactly the same response word for word.

I've currently got a claim raised with PayPal.

View more comments (1)
ID
#832704 Review #832704 is a subjective opinion of poster.
Location
Hampton, Georgia
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Poor customer service
Loss
$128
Preferred solution
Full refund

Rosewe Clothing Review

5.0
Details
Salut mon nom est wadelène louissaint , j' avais faire une commande chez vous , mais ça va faire un mois je l'ai pas encore reçu . je veux savoir qu'est ce qui se passe .
View full review
ID
#831456 Review #831456 is a subjective opinion of poster.
Location
Saint-Eustache, Quebec
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Order processing issue

Rosewe - Horrible do not and I mean do not order unless you are very small and are sure you will keep it

1.8
Details
The sizes are not for bigger women they are for Asian women, learned the hard way and waited a month after ordering to get my items. They would not accept my return, rejected my reviews offered me like $8.00 for my $75.00 for my return. Again they are not helpful so be sure you are very tiny and will keep your items. The customer service is not helpful at all and their return policy they do not adhere to. I am glad I paid through paypal because I escalated it through paypal to get my money back. That is the only thing that saved for getting my money.
View full review
1 comment
Canton
#1161271

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

ID
#828936 Review #828936 is a subjective opinion of poster.
Location
Louisville, Kentucky
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Sizing not as described for US
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

Rosewe - Poor quality..Halloween costume material

1.7
Details
It took a month for 3 items to arrive. One out of the 3 items is "okay." The other 2 items are ***. It looks like Halloween costume material, literally! The exact same quality. The stitching is horrible and the material is thin and see-thru. The pictures shown on their website are not the item(s) that you will receive. I would not suggest ordering from this site; however, like myself, I wanted to know if all the bad reviews were true, and, yes, they are. I'm glad I only spent $62. I'm not going to bother tryting to get a refund, as I hear that is a big hassle anyway.  BUYER BEWARE!
View full review
1 comment
Canton
#1161265

Thanks for your feedback.

We have been devoting to offer good products with low price, but it maybe up to your expectation.

So you could return anything you want, under the condition it's in original condition. Postal service is a good way to return, and I suppose it’s not much expensive.

After we get the return package, 100% refund will be issued.

Our customer service will send the return address to you, please submit a ticket ASAP and we are expecting for an earlier reply. Please mention that you are from pissedconsumer.

Best Regards,

ID
#827224 Review #827224 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Product
Rosewe Clothing
Cons
  • Quality of items
Reason of review
Bad quality
DO NOT BUY NOTHING from this site.Their clothes look like they grabbed a cheap piece of material and sown it together. There is no way to contact them unless u literally live in China or if you email them they will respond "CAN YOU PLEASE ATTACH PICS " even though you...
View full review
1 comment
Canton
#1161263

Thank you for your valuable feedback.

I wish to start off by telling you that we are extremely sorry about the situation.

I have followed up your case and our team will solve it for you. Can you please submit a ticket?

Our customer service will resolve the problem in 1-2 working days. Please mention that you are from pissedconsumer website.

ID
#826625 Review #826625 is a subjective opinion of poster.
Location
Kendall, Florida
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised