State: California Product: Rosewe Clothing Clear all filters (11 of 153 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
Rosewe - Simple Review #1463853473
Sizes,color Quality is not the right from your order .they sending wrong outfit.
View full review
Review
#851993 Review #851993 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Cons
  • Bad quality
Reason of review
Not as described/ advertised
1.0
Details
I ordered $54 worth of merchandise from Rosewe, and received the items a few weeks later. Once I opened the packages I realized that all of the items were too small and looked nothing like the pictures on the website. I'm a medium, however I ordered a large to be safe;...
View full review
3 comments
Anonymous
#1411016

How do I get to PayPal to sip Ute rose we. Bought top not fit!

Wrong label to return it no phone number.

Please let me know how to get to PayPal to get refund. Jdcs45@aol..com Judy carlson 562 8795834

View more comments
Review
#851236 Review #851236 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Pros
  • Very disatisfied
Cons
  • Customer service
  • Clothing material
  • Processing time
Reason of review
Bad quality
Loss
$54
Preferred solution
Full refund

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
Poor quality clothes and the clothes run xtra small i wear a 12 regular and order a 2x and i still can't fit it and the don't give no money back
View full review
Review
#838363 Review #838363 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe Clothing Review

1.2
Details
My first things ordered were okay...it fit semi looked like the photos. The next 5 were see through...made cheaply. Had snags and just wow. Didnt fit properly. Im just so mad maybe 100$ spent and taken could be using for college. Cant refund
View full review
Review
#837666 Review #837666 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
Rosewe - Simple Review #1459525763
Rosewe - Simple Review #1459525763
I want my money back...that's what i want e mail me on returns
View full review
Review
#821315 Review #821315 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
1.0
Details
Rosewe - Clothing Review from Pacifica, California
Rosewe - Clothing Review from Pacifica, California
THE CLOTHS I ORDERS WAS WAY TO SMALL..MY BIRTHDAY IS HERE SOON AND I HAVE NOTHING TO WARE BECAUSE OF YOUR MISTAKE..I'M AM SO UPSET I WANT MY MONEY BACK...Everything to all bad
View full review
1 comment
Rosewe
#1161249

Thanks for your feedback.

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring.

Please kindly note that the size of this item is based on Asian size and generally it runs small. And there is a size chart for each item under the product information. So please make sure you have checked size chart and measurements before purchase.

In this way, if the size is not fit, you can return for exchange or refund. Please update your ticket and asking for return address, don’t forget mention that you are from pissedconsumer.

We will send a full refund after order returned and received.

Regards,

Review
#821108 Review #821108 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised

Rosewe Clothing Review

1.0
Details
Ordered $400 worth of clothing in march 10 I've yet to receive anything it's now March 21st
View full review
Review
#814469 Review #814469 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Problem with delivery
I'm very disappointed I ordered some clothes and never received my order. I have even paid for speedy delivery and still did not receive my order! I'm very upset! How can we report this company it's on Facebook making people believe that they will receive their...
View full review
1 comment
Anonymous
#1120540

I placed a order and paid for speedy delivery and have not received my order as of yet. I'm very disappointed and I been tracking it to see where it is.

It gives you no accurate information on your shipment.

I do not recommend anyone to order from this company. Total rip off the!

Review
#800367 Review #800367 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Problem with delivery

Rosewe Clothing Review

1.9
Details
All clothing....very very poor quality. Looks nothing like item on website...I didn't expect much for such low prices but the stuff was even worse than expected!! I ended up donating stuff(8 items) to Goodwill....
View full review
Review
#729457 Review #729457 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Bad quality

Contact Rosewe Customer Service

Mailing Address:
Rosewe
Room2028, #15-3 Building, 999 Ningqiao Road
Pudong, Shanghai 201206
China
All Rosewe Contacts
1.0
Details
This is a terrible company. Do NOT purchase items from them. If an item does not fit, they make you pay for returns IF (and ONLY IF) they AUTHORIZE the return. Horrible customer service. I've been going back and forth for 3 days trying to find out how to return items...
View full review
Review
#670763 Review #670763 is a subjective opinion of poster.
Product
Rosewe Clothing
Reason of review
Poor customer service
Loss
$70
Preferred solution
Full refund