Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Company is a rip off. There clothing is cheap and they don't have a return policy. They get upset when you ask for a return address and then tack on the shipping fee and transaction fee from the original shipment in the return. They use stock pictures of other...
View full review
1 comment
Anonymous
#941318

Dear customer, I am customer service from rosewe.com and i hope i can help you.It's normal that there will be a little difference from the picture and the real product, but if...

Review
#590476 Review #590476 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Rosewe in Roanoke, Virginia - Very poor customer service

1.8
Details
Ordered 3 coats, very cute. received 1 smelled terrible other 2 never came. after several text messages all of a sudden I needed a ticket to get service. did that. was told to sell the coat. What company does that. asked about refund for other 2 coats they wanted our measurements. Sent that. Week ago got other 2 coats which were to small also even after I asked for refund. They smelled bad also. Now they are not responding at all. Feel like I was robbed of my money. Again cute clothes but will not recommend to anyone. Buyer beware.
View full review
2 comments
Review
#590354 Review #590354 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Cute coats
Cons
  • Customer service is very poor
Reason of review
Bad quality
Loss
$92
Preferred solution
Full refund

Rosewe - Coat Review from Chicago, Illinois

1.2
Details
Rosewe - Coat Review from Chicago, Illinois
I purchased a coat that was marked down from $300 to $50 and an $11 dollar sweater. It took 2 weeks to ship and I was disappointed. The items were much smaller than the tag said and cheaply made.
View full review
1 comment
Review
#589166 Review #589166 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
4.0
Details
Do not buy from this company which guises under several names. The photos you see are not what is sent..they make very poor Shoddy unwearable copies. There is no way to return or get a refund...they don't give you an address or return your emails....very shoddy they...
View full review
2 comments
Anonymous
#1487364

What legitimate website does rosewe takes the pics from? I want to shop in that site.

Review
#589128 Review #589128 is a subjective opinion of poster.
Product
Cons
  • Cannot return or get refund
  • Poor quality
Reason of review
Bad quality
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Rosewe Scam
  • Rose We Scam
1.0
Details
Yeah this company freaking SUCKS! I dont have a problem waiting to get my items however I do have a problem receiving an item that is nowhere close to what I ordered...I ordered a gorgeous try colored dressed that wouldve been perfect for work, but what I received was...
View full review
2 comments
Rosewe
#939698

Dear customer,I am customer service representative from rosewe.com,may i ask what's your order number?Please note that due to limitations in photography and the inevitable dif...

Review
#587817 Review #587817 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Poor quality
Reason of review
Bad quality
Loss
$30
Preferred solution
Full refund

Rosewe - Online Order Review from New York, New York

I still waiting on my order.. please contact me 347 490 2721
View full review
1 comment
Review
#587748 Review #587748 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
2.3
Details
Rosewe - Clothing Review from Loganville, Georgia
The clothes do not fit at all I want a full refund the only giving me small percent I spent almost 200 and get only 90 dollars And they say because Its been worn but I had to try it on!!
View full review
1 comment
Rosewe
#938106

Hello,We are terribly sorry for what happened and here is our return policy http://www.rosewe.com/return-policy-a90.html and we encourage all customers read it first.As stated...

Review
#587743 Review #587743 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
You are a suck company. I want my $21.78 returned to me in full, or recieve my clothing in perfect condition. I dont think you realize that people are sue happy and if this unprofessional behavior continues, you are up for a lot of cases. Get your *** together.
View full review
1 comment
Rosewe
#937526

Hello,Can you please tell me what's the matter with your order?Can you please describe it for me in details so that i can check it for you?And you can contact with me through ...

Review
#587177 Review #587177 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery

Rosewe in Pascoe Vale, Victoria County - Bad company to deal with.

1.0
Details
No refund or exchange available, No return address, no reply from company, other than issued with a ticket number, that's the beginning and end of any further correspondence with them from their end, your left, high and dry, product that doesn't fit, poor quality garments, and no one to turn too. This company is quick at taking your money, l have never dealt with any firm that the customers service has been so bad, and to rip people off this way is very unfair, and it looks bad for the companies that run a honest , good and reputable, On Line Service.
View full review
2 comments
Review
#586736 Review #586736 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cannot return or get refund
  • Poor quality
  • Customer service is very poor
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$97
Tags
  • Rosewe Scam

Rosewe - Will not respond to emails! Will not give return address!

This company will not give communicate with me, give me their return address or REFUND ME! I would strongly advise PayPal to not do business with them. I am imagine I am NOT the first cunsumer to complain to PayPal regarding this company! Do not waste your time ... They are not reputable! they really need to be reported and consumers need to be aware that this is a scam as previously said above. there is no customer service! No telephone number! PLEASE PLEASE DO NOT ORDER FROM ROSEWE!! I have put in so many complaints and they refuse to respond.
View full review
3 comments
Review
#585896 Review #585896 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cannot return or get refund
Reason of review
Problems with payment
Loss
$80
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Rosewe Scam